katrinem: BesenBallett
Delavnica
Petek, 29. september, ob 14.00
Cukrarna
Družbena skulptura, 20 min
Sobota, 30. september, ob 11.00
Mestna hiša
Foto: Katrin Emler.
BesenBallett je družbena skulptura in njena ‘prisotnost’ v urbanih prostorih je ‘tema’, o kateri v novih in drugačnih dialogih aktivno razpravljajo performerji_ke in njihove_i poslušalke_ci/gledalke_ci.
Metle so vsakdanji pripomoček za čiščenje in predmet svetovne kulturne dediščine. Vsaka ‘vrsta metle’ ima svoj zvok in način uporabe. Z umetniškega vidika je vsak gib, ki ga izvedemo z metlo, ritmično in zvočno dejanje, hkrati ples in glasba. KEHRPARTITUR (partitura za pometanje) je osnova vsake izvedbe BesenBalletta in vsebuje različne gibe pometanja, ki se ponavljajo kot slišni in vidni elementi performansa. S partituro se začne in konča performans na vsaki novi lokaciji. Vmes je prostor za variacije, improvizacijo in svobodno pometanje.
Mestna tla so večinoma kamnita ali asfaltirana. Lokacije angažiranih akcij/performansov – kraji, kjer se pometa –, s svojo arhitekturno obliko in površino zvoke poudarijo in ojačajo. Urbani prostor se kot kombinacija zvoka in akcije doživlja kot dinamični življenjski prostor. Z BesenBallet je leta 2020 nastal nov format, ki je zasnovan kot družbena skulptura.
katrinem [Katrin Emler] je skladateljica, zvočna umetnica in performerka, ‘hodeča-in-slušeča’, ki živi v Berlinu. Od leta 2004 preučuje hojo v urbanih okoljih in z njo povezano prostorsko zaznavo. go your gait! je skupni naslov njenih študij, eksperimentov in projektov, ki obravnavajo omenjeno tematiko. Njen zadnji projekt iz leta 2020 je BesenBallett v obliki družbene skulpture.
Sodelujoče_i: Tea Vidmar in Gledališče Ane Monro (nastopajo člani Gledališkega pevskega zbora in Šugla gledališča).